פרשת הסמים והמפורסמים: שנתיים מאסר לאייל פלג

בית משפט השלום בתל אביב גזר הבוקר על איש חיי הלילה אייל פלג 24 חודשי מאסר במסגרת הסדר טיעון. ההסדר כלל הפחתה מ-39 אישומים ל-11 אישומים של סחר בסמים.

פרשת הסחר בסמים שהסעירה את המדינה בשנה שעברה הגיעה הבוקר לשלב מכריע כאשר שופטי בית משפט השלום בתל אביב גזרו על איש חיי הלילה, ומי שהיה בעבר הבעלים של המועדונים “שלוותא”, רג’ינה” וה-“TLV”, אייל פלג, 24 חודשי מאסר בפועל מתוכם ינוקו שישה חודשים בהם שהה פלג במאסר בית.

כזכור, פרשת “הסמים והמפורסמים” יצרה הד תקשורתי רב במהלך חודש אפריל בשנה שעברה, זאת לאחר שהתברר כי מספר “סלבס” הוזמנו לחקירה בנוגע לפרשה – ביניהם קרן מור, מוטי רייף ויהודה לוי.

משטרת ישראל זכתה לביקורת חריפה בעקבות התנהלותה בפרשה ורבים טענו כי מעצרו המתוקשר של פלג נבע ברובו מאינטרסים של יחסי ציבור. אנשים רבים מהברנז’ה המקומית תקפו את המשטרה בנושא כאשר המקרה המפורסם ביותר כשהשחקן משה איבגי טען בשידור חי בחדשות ערוץ 2 כי “50% מהשוטרים מעשנים גראס“.

שעות ספורות לאחר שקיבל את גזר הדין פרסם אייל פלג סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מבקש להודות לחבריו ובני משפחתו שעמדו לצידו במהלך התקופה הקשה: “חברים יקרים ואהובים שלי, כנראה שבכל זאת עשיתי משהו נכון בחיי אם זכיתי לכל כך הרבה חברים שבאמת דואגים מכל הלב לשלומי, לשלום משפחתי ולשלומה של אליענה (ביתו הקטנה של פלג) – כפי שכתבתי הבוקר לפני צאתי לבית המשפט, אני חזק ואשאר אמיתי וחזק גם בהמשך הדרך, למעני, למענכם, למען משפחתי האהובה ולמען הנסיכה שלי, ישמור אותה אלוהים.”

ראו גם:
מה חושבים המפורסמים על פרשת הסמים?
יהודה לוי: מעשן מריחואנה, מתנגד ללגליזציה
גילי מוסינזון יוצא מהארון הירוק: “גם אני אוהב פסטו”

גם זה בטח יעניין אותך
המשך קריאה
Back to top button
x
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר